• 4,6656

  • 3,9462

  • 4,0129

  • 165,6222

  • allianz

    Allianz şi-a consolidat poziţia de cel mai valoros brand de asigurări în topul Brand Finance Global 500 ranking în 2016. Grupul deţine această titulatură pentru al treilea an consecutiv, fiind singurul asigurator inclus în Topul 50 al celor mai puternice branduri ale lumii în anul 2016.

    Ca rezultat al creșterii puternice a primelor, valoarea brandului la nivelul Grupului a crescut cu 8,1%, de la 17,2 miliarde euro la 18,6 miliarde euro. Astfel, Allianz ocupă locul 43 în top 500 branduri globale (urcând de pe locul 44, pe care îl ocupa în anul 2015).

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    Scroll to top