• 4,6656

  • 3,9462

  • 4,0129

  • 165,6222

  • ING NNCele mai mari investiții în publicitate în primul trimestru al anului au fost făcute de grupul ING, care și-a rebranduit afacerile din asigurări și pensii, noul nume fiind „NN”. Olandezii au investit, conform unor estimări, circa 10 milioane de euro în campania de comunicare a schimbării de nume.

    Dacă pentru ING a fost un eveniment special, locul al doilea, surprinzător, este ocupat de un IFN: Provident. Compania este specializată în împrumuturi de valoare mică și a investit cu 84% mai mult decât în aceeași perioadă a anului anterior.

    Abia apoi urmează instituțiile financiare bancare. Banca Transilvania conduce în acest top, însă și aici poate fi luat în considerare un eveniment special – achiziția operațiunilor din România ale VolksBank. Urmează, la foarte mică distanță, BRD, apoi BCR, Bancpost, Alpha Bank și Raiffeisen.

    Citește integral analiza investițiilor bancare în publicitate TV pe Forbes.ro.

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    Scroll to top