• 4,6656

  • 3,9462

  • 4,0129

  • 165,6222

  • bancherCentrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) a anunțat că a rezolvat șapte cazuri de dispută între clienți și bănci în patru luni de lucru cu publicul.

    Alte 123 de solicitări se află în diferite stadii de soluționare.

    Cele mai frecvente solicitări venite din partea consumatorilor sunt legate de comisionul de risc sau administrare percepute pentru un credit, de ratele lunare considerate de consumatori ca fiind mărite în mod abuziv, de clauze calificate de către consumatori ca fiind abuzive, de aplicarea unor dobânzi penalizatoare, de restituirea sumei ce a rezultat din majorarea marjei dobânzilor sau de reducerea marjei şi îngheţarea cursului valutar la data încheierii contractului de credit în franci elvețieni, potrivit unui comunicat al CSALB.

    „Fiecare decizie a fost pronunţată, în medie, în aproximativ 30 de zile, faţă de termenul maximal de 90 de zile. În acest moment, sunt 123 de solicitări venite din partea consumatorilor, aflate în diverse stadii de analiză sau soluţionare. De reţinut este faptul că procedurile SAL sunt gratuite pentru consumatori”, arată organizația.

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    Scroll to top