Clienții nemulțumiți de bănci se pot adresa Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) dacă nu reușesc să rezolve pe cale amiabilă problemele cu băncile, a declarat, joi, Alexandru Păunescu, membru în Colegiul de coordonare al centrului.
„Centrul este funcțional, iar, începând de luni, clienții nemulțumiți de serviciile băncilor au la dispoziție numărul de telefon 0219414 pentru a semnala cazuri în care este nevoie de soluționare alternativă”, a spus Păunescu, la conferința „Relația cu consumatorul de servicii financiare”, organizată de Oxygen Events, cu sprijinul Asociației Române a Băncilor. Sursa: Agerpres
Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
Inca o ‘gluma’ a bancherilor pentru a pierde timpul datornicilor impovarati de rate…..
Cum sa apelezi la SAL cand presedintele sal a lucrat la directia juridica a BCR iar 2 dintre membrii ai Colegiului de Coordonare provin de la BRD si BNR ?
HA HA! Ce institutie e asta ?
Cum se poate asa ceva ?
Nici macar un site nu au astia de la „Centru de solutionare alternativa” sau macar un email 🙂 Cine are timp sa povesteasca ore intregi cu ei ?
Si de ce sa povestesti cu ei cand din experienta multora se stie ca cu banca se discuta prin ANPC/CJPC si apoi prin instantele judecatoresti ? De ce ai mai vrea sa adaugi inca 2-3 luni in plus ?
Retrag afirmatia ca nu au site… au site ! Dar daca iti faci login-ul pe el o sa iti stie parola tot internetu’…