• 4,6656

  • 3,9462

  • 4,0129

  • 165,6222

  • banci_capital.ro_

    Clienții nemulțumiți de bănci se pot adresa Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) dacă nu reușesc să rezolve pe cale amiabilă problemele cu băncile, a declarat, joi, Alexandru Păunescu, membru în Colegiul de coordonare al centrului.

    „Centrul este funcțional, iar, începând de luni, clienții nemulțumiți de serviciile băncilor au la dispoziție numărul de telefon 0219414 pentru a semnala cazuri în care este nevoie de soluționare alternativă”, a spus Păunescu, la conferința „Relația cu consumatorul de servicii financiare”, organizată de Oxygen Events, cu sprijinul Asociației Române a Băncilor. Sursa: Agerpres

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    4 Responses to Clienții nemulțumiți de bănci au la dispoziție un centru de soluționare alternativă a disputelor

    1. cetatean spune:

      Inca o ‘gluma’ a bancherilor pentru a pierde timpul datornicilor impovarati de rate…..

    2. cosming spune:

      Cum sa apelezi la SAL cand presedintele sal a lucrat la directia juridica a BCR iar 2 dintre membrii ai Colegiului de Coordonare provin de la BRD si BNR ?

      HA HA! Ce institutie e asta ?
      Cum se poate asa ceva ?

    3. cosming spune:

      Nici macar un site nu au astia de la „Centru de solutionare alternativa” sau macar un email 🙂 Cine are timp sa povesteasca ore intregi cu ei ?
      Si de ce sa povestesti cu ei cand din experienta multora se stie ca cu banca se discuta prin ANPC/CJPC si apoi prin instantele judecatoresti ? De ce ai mai vrea sa adaugi inca 2-3 luni in plus ?

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    Scroll to top