• 4,6656

  • 3,9462

  • 4,0129

  • 165,6222

  • anaf-antifraudaSeria de controale ale Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) la micii comercianți pare să aibă un efect mai puțin așteptat – creșterea prețurilor, scrie astăzi capital.ro. Micii comercianți sau prestatori de servicii, precum frizeriile, spălătoriile auto sau service-urile folosesc acum casele de marcat tot timpul, dar au tendința să mărească prețurile pentru a-și menține profitabilitatea.

    Ziariștii explică felul în care funcționează aceste mici afaceri, „unde principalele cheltuieli sunt cele cu forţa de muncă şi cu utilităţile, la care se adaugă chiria şi/sau amortizarea investiţiei iniţiale. O bună parte a patronilor aflaţi în această situaţie încearcă să emită doar atâtea bonuri fiscale câte sunt necesare pentru ca, după scăderea TVA şi a cheltuielilor, balanţa să fie foarte aproape de zero”.

    „Încasările suplimentare, care nu sunt trecute prin casa de marcat, le intră astfel direct în buzunar, fără să mai fie nevoie să se achite TVA, impozit pe profit ori impozit pe dividende”, se mai arată în articol.

    Continuarea pe Capital.ro.

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    Scroll to top