• 4,6599

  • 3,8182

  • 3,9533

  • 163,5981

  • Michal Szczurek INGCare e cea mai mare dorință pe care și-ar putea-o pune clientul unei bănci românești atunci când dă piept cu serviciile acesteia? Evident, ca șefii și angajații băncii să aibă parte de aceleași experiențe ”unice”. Cel puțin în cazul uneia din băncile cu prezență în România, asta chiar s-a întâmplat.

    Directorul general al ING Bank România, polonezul Michal Szczurek, a avut o experiență mai puțin fericită cu o bancă din Thailanda, acolo unde a lucrat timp de trei ani, înainte să ii ia locul lui Mișu Negrițoiu la conducerea executivă a băncii.

    În urmă cu un an, Szczurek a fost adus la exasperare de comportamentul celor de la Citi Thailand, filiala din această țară a băncii americane Citigroup. Practicile întâlnite acolo par să arate un sistem bancar de lumea a treia, din care ne-am ales totuși cu un director de bancă de primă mărime.

    ”Cardul meu Platinium Select a fost blocat cu doi ani înainte de data expirării fără nicio notificare. Când am sunat în call-center cineva mi-a spus că designul nu era suficient de bun pentru ca persoanele vârstnice să poată citi numărul cardului, așa că au blocat toate cardurile existente și le-au trimis pe cele noi”, se plângea CEO-ul ING România într-o sesizare către Citi Thailand.

    Nemaifiind în țara asiatică, evident că nu a primit noul card, ceea ce l-a nemulțumit și l-a făcut să scoată la înaintare vorbele grele. ”E adevărat, designul e groaznic, un card alb complet ar fi fost mai bun. Bănuiesc că cineva cu probleme mintale a gândit și a aprobat vechiul design – îmi pare rău pentru el/ea. Dar cineva și mai bolnav mintal a gândit soluția. Blocarea tuturor cardurilor, fără notificare”, își exprima nemulțumirea Szczurek.

    Încercarea de a rezolva problema a dat rezultate îndoielnice. Cererea de a primi noul card în România s-a lovit de întrebările de incompetența operatorilor din call center, iar trimiterea unui mesaj prin intermediul site-ului băncii nu a fost posibilă din cauza erorilor informatice.

    Prin urmare, a apelat la singura soluție rămasă și a contactat banca pe pagina de Facebook a acesteia. Nu se știe ce rezolvare a avut în cele din urmă problema, însă răspunsul băncii thailandeze seamănă izbitor cu cele pe care le servesc si cele din România clienților: apreciază feedback-ul constructiv, urmăresc să își îmbunătățească în mod continuu serviciile, etc. etc.

    Dincolo de ”răzbunarea sorții”, rămâne întrebarea de ce avea directorul de retail banking al TMB Bank, parte a grupului ING, card la Citi Thailand, o bancă concurentă. Te poți aștepta la trădări de acest fel de la angajații mărunți, dar nu și de la conducerea băncilor.

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    One Response to Cum l-au lăsat thailandezii fără card pe șeful ING România

    1. […] e un personaj discret, cu apariții rare în mass media, am reușit să aflăm niște detalii care nu apar în comunicatele rigide de presă. În țara asiatică, Szczurek a avut o pățanie […]

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Scroll to top