• 4,6618

  • 3,8861

  • 3,8986

  • 164,0125

  • bratariRomâncele sunt din ce în ce mai interesate de gadgeturi, mai ales de brăţări pentru fitness şi ceasuri inteligente, şi alocă pentru acest tip de produse un buget cu 20% mai mare decât bărbaţii, potrivit unui studiu realizat de QuickMobile.

    Comportamentul de achiziţie al femeilor în mediul online este influențat de tendințele în modă, iar noutăţile tehnologice le stârnesc interesul pentru îmbinarea ţinutelor cu cele mai noi gadgeturi, se arată în studiul amintit, citat de Mediafax. Inovaţia se remarcă cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite în activităţile zilnice, iar femeile sunt dispuse să aloce între 500 şi 1.000 de lei pentru gadgeturi.

    Media de vârstă a femeilor care preferă cumpărăturile online se situează între 25 şi 34 ani. Aproximativ 24% cheltuiesc între 500 şi 1.000 de lei într-o singură sesiune de cumpărături, iar 7% dintre românce sunt dispuse să depăşească pragul de 2.500 de lei. Femeile țin seama foarte mult de aspectul gadgeturilor, fiind încântate dacă dispozitivele sunt oferite într-o gamă largă de culori şi dacă permit schimbarea facilă a aspectului prin înlocuirea unor detalii.

    Femeile cu un stil de viaţă sportiv caută brăţări pentru fitness care, conectate la telefonul mobil sau la laptop, oferă posibilitatea de a monitoriza caloriile arse, calitatea somnului, ritmul cardiac, paşii efectuaţi şi distanţa parcursă într-o zi.

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Scroll to top