• 4,5680

  • 3,9617

  • 4,1544

  • 157,9213

  • ING-bank

    Una din metodele cele mai bune pentru bănci de a-şi mări profitul este din comisioanele şi taxele pe care clientul le plăteşte uneori fără să-şi dea seama.

    Chiar clienţii obişnuiţi cu operaşiuni financiare sau chestiuni economice rămân uimiţi când văd că banca îi notifică pentru faptul că au de plătit o anumită sumă de bani chiar dacă contul şi cardul ataşat nu a mai fost folosit de foarte multă vreme.

    De unde aceste sume se întreabă clientul, care vede că lunar primeşte SMS-uri prin care este anunţat că suma datorată creşte.

    ING foloseşte această tehnică de a scoate bani din orice, folosind celebrul serviciu de SMS Alert. Celebru dar aproape necunoscut românilor care nu ştiu că SMS-urile primite de ei de la bancă costă bani, fiind chiar sursa datorie chiar şi în conturile inactive.

    Concret, un client atras de ING cu faptul că i se oferă internet banking gratuit, nu va remarca faptul că trebuie să dea 4 lei lunar pentru serviciu de SMS Alert, serviciu care este totuşi opţional iar clientul ar putea să nu-l activeze .

    Acesta este un serviciu pe care băncile româneşti îl comisionează deşi în străinătate bănci mari îl oferă gratuit clienţilor, de exemplu Manhattan Chase.

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    3 Responses to ING taxează cu 4 lei serviciul SMS Alert. Plăteşti chiar dacă nu foloseşti contul!

    1. Selegean Sergiu spune:

      ING este cea mai prosta banca. Cunosc pe cineva care are o firma si care a avut un cont la ei deschis, uneori se intampla sa aiba popriri , ca sa se faca plata popriri omul respectiv suna la Bucuresti, ca astia de la Arad nu pot sa faca nimic , hu fac nimic altceva decat deschid si inchid conturi si ajuta omul sa faca plati prin internet banking, dupa ce suna dureaza intre 3-5 zile lucratoare ca sa se faca plata popriri , motivele invocate de banca pentru acesta intarziere sunt ca au multe popriri de platit, ei fac doar 20 de popriri pe zi ( ceea ce mi se pare foarte putin , este chiar o absurditate) si ca platile se fac in ordinea prioritatilor. I s-a spus ca alte banci cum ar fi Raifessein Bank si Banca Transilvania fac plata a doua zi dupa ce sunt anuntati. Chiar s-a gandit bine ca stiu de concurenta dar ei nu practica acest lucru ca oricare banca serioasa si care se respecta. Tot cand are popriri si incaseaza , prostii de la ING nu pun deoparte suma ramasa dupa impartirea sumei incasate ( suma aferenta popriri+suma ramasa dupa poprire) , din nou se suna la Bucuresti si dureaza o ora pana se deblocheaza contul. Si la persoane fizice , procedeaza la fel, in sensul ca in cazul unei popriri , tot trebuie sunat la Bucuresti , ca stia de la Arad nu pot face nimic, nu te ajuta cu nimic. Orice problema ai,mica sau mare,astia de la Arad iti spune sa suni la Bucuresti. Si inca o chestiune : telefonul din agentie la care poti suna este situat intre bancomate si oricine poate auzi date confidentiale. Ceea ce mi se pare o alta absurditate a acestei banci. In final pot afirma ca are dreptate domnul Mircea Badea cu articolul sau de pe blogul sau intitulat ” ING este moartea” . Indemn: Fugfiti cat puteti de ING !

    2. cobra spune:

      Un articol de la un cap la altul. Și nu e prima dată când se întâmplă în cazul lui Mihai Călin. Să detaliez ca să nu se tragă concluzia că bat câmpii.
      Este irelevant dacă un utilizator folosește sau nu un anumit serviciu atâta timp cât a semnat contractul prin care, printre altele, este oferit și acel serviciu OPȚIONAL. Dacă nu-l vroia, nu era inclus în ofertă și NU-L PLĂTEA. Mai mult, față de operatorii de telefonie, să zicem, unde dacă faci un abonament nu mai poți renunța la ceva din el decât cu despăgubiri mari de tot, clientul poate renunța oricând la opțiunea respectivă. Faptul că nu știa că această opțiune are un cost nu-i dă dreptul să învinovățească banca pentru faptul că vrea să-și mărească profitul. Păi, ce, banca este biserică sau fundație de binefacere? Nu. ORICE bancă dorește să aibe un profit cât mai mare. Asta este legea pieții. Faptul că NU A CITIT CONTRACTUL și nici măcar NU A ÎNTREBAT personalul băncii dacă opțiunea aceea are un cost sau nu îl face pe client un idiot (ca s-o spun direct).
      În final, să-i mai spun clientului respectiv că, față de alte bănci care PRETIND că acest serviciu este gratuit, la ING are un cost distinct. LA ceilalți costul este inclus într-un cost general ca să-i dea impresia mocofanului că îi face o favoare.
      Temă de meditație și pentru client și pentru Mihai Călin: faceți o comparație a costurilor TOTALE la primele 10 bănci din România. Și după aia să vă citesc rezultatele aici. Hai, curaj.
      Doamne, ce de articol…

      • Dan spune:

        Spui aiureli. Daca ceva e OPTIONAL, atunci clientul trebuie sa poata sa aleaga in cunostinta de cauza daca doreste sau nu acel serviciu optional. Altfel acel serviciu este de fapt un serviciu obligatoriu, prins intr-un contract care este inselator deoarece serviciul are denumirea de ‘optional’. Contractele astea inselatoare sunt de fapt foarte bine gandite de cei care le-au conceput, tocmai pentru a reusi sa pacaleasca usor clientii neavizati. Si o stii foarte bine, nu mai incerca sa aburesti lumea.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Scroll to top