• 4,6599

  • 3,8182

  • 3,9533

  • 163,5981

  • ion-caramitru

    Directorul  TNB a fost promotorul conferinţei pe tema relaţiei client-bănci „Consumatorul şi curcanul fercit”, susţinută de avocatul Gheorghe Piperea, supranumit de site-urile probancare Haiducul sau Robin Hood al băncilor.

    Ion Caramitru a girat această conferinţ[ în ideea educării consumatorilor în relaţia cu banca având în vedere excesele sancţionate inclusiv în instanţă, scoae la iveală de clienţii nemulţumiţi dar şi de avocaţii gen Piperea, Coltuc, Cuculiş sau Avram.

    Mesajul principal al conferinţei a constat în evitarea supraîndatorării şi promovarea legii insolvenţei persoanelor fizice.

    Daca pentru o firma punerea sub protectia tribunalului poate insemna un nou inceput, ar trebui ca acest lucru sa-i fie permis si debitorului persoana fizica”, a declarat Piperea.

    Caramitru a declarat că este posibilă şi o a treia conferinţă de educare a clienţilor bancari care să fie susţinută de Piperea la TNB.

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Scroll to top