• 4,5710

  • 3,8741

  • 4,0053

  • 159,6445

  • Guvernatorul Băncii Naționale a României (BNR), Mugur Isărescu, susține că băncile trebuie să-și recâștige credibilitate în ochii clienților.

    „E nevoie de a vă recâștiga credibilitatea după acești ani, ea a scăzut. Sunt toate datele pentru ca aceasta să fie recâștigată, în măsura în care s-a pierdut (…)”, a declarat Isărescu, potrivit profit.ro.

    El a subliniat că, dacă o bancă are prea multe litigii cu clienții, trebuie să găsească metode a negocia și rezolva aceste probleme în interiorul băncii, în condițiile în care băncile trebuie să se apropie mai mult de clienți pentru creșterea creditării.

    Isărescu a mai spus că România are o situație macroeconomică foarte bună, dar și riscuri mari.

    „În cariera într-adevăr cam lungă pe care o am în această poziție nu am văzut niciodată, dar absolut niciodată în 27 de ani, o situație macroeconomică mai bună, dar tot la fel de adevărat că nu am văzut riscuri mai mari. Nu este o contradicție, nu este un conflict. Când ajungi așa mai sus, ca să folosesc o metaforă, riscul unei căderi este mai mare și efectele sunt mai mari. Cu alte cuvinte noi trebuie să continuăm, că nu o să stagnăm de frica riscurilor, să ne asumăm riscuri în condiții de prudență mai mare. Nici acest lucru nu este un mesaj contradictoriu”, a declarat Isărescu.

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    One Response to Isărescu, sfat către bănci: Să rezolve intern litigiile cu clienții!

    1. cosming spune:

      Rade de pica sub masa sefii de la Erste cand il aud pe Isarescu cel Sfatos …

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Scroll to top