• 4,6656

  • 3,9462

  • 4,0129

  • 165,6222

  • Catalin ParvuModul în care băncile interacționează cu clienții este cunoscut deja de toată lumea, în afară de oficialii BNR care recomandă în aceste zile rezolvarea crizei creditelor în franci ”prin negociere între bănci și clienți”. Se pare însă că grecii de la Piraeus Bank vor să ia titlul de campioni ai relațiilor proaste cu clienții, pe o piață extrem de concurențială din acest punct de vedere.

    Clientul din Buzău care a obținut în urmă cu câteva zile stailizarea cursului creditului la cursul din anul 2007 al francului elvețian a povestit câte ceva din relația sa cu banca grecească, situație care cu siguranță li se aplică și celorlalți clienți ai băncii.

    ”Am contractat creditul în anul 2007 pentru că dobânda era cea mai scăzută şi era valuta cea mai ieftină de pe piaţă. Venind criza, au intervenit problemele si am solicitat băncii să îmi mai scadă din dobândă şi să ne ajute pentru că întotdeauna depuneam banii cu o lună-două înainte, niciodată nu fuseseră nevoiţi să mă sune până atunci. După ce am început să întârzii, au început să mă sune şi să mă hărţuiască, să îmi sune vecinii, prietenii. La un moment dat, le-am zis să vină să îmi pună un banner mare pe poartă că am întârziat o lună. Mă sunau tot timpul. Într-o zi le-am zis că nu pot vorbi pentru că sunt la volan şi atunci au spus că de ce nu vând maşina ca să le plătesc datoria sau să mai pun ceva gaj, că garanţia este prea mică. Atunci am considerat că cel mai bine e sa apelez la justiţie”, a declarat acesta pentru Mediafax.

    La ingeniozitatea angajaților din call center-ul băncii conduse de Cătălin Pârvu (foto), care îi recomandau clientului să-și vândă mașina pentru a aduce ratele la zi, nu am putea decât să adăugăm niște sugestii proprii pentru aceștia: dacă îl prindeți pe debitor mestecând, i-ați putea recomanda să renunțe la mâncare dacă tot are bani de așa ceva, iar în cazuri de întârziere extremă, ați putea propune varianta ideală pentru orice debitor în relația cu banca: să vândă un rinichi (sau să îl pună gaj, la alegere), pentru că oricum are cu unul mai mult decât are nevoie.

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    6 Responses to Piraeus Bank către debitorii cu restanțe: vindeți mașina și dați banii băncii

    1. MITING spune:

      Ne vedem la mitingul organizat duminică, 25 ianuarie 2015, în Piața Constituției, între orele 12.00 – 16.00.

    2. CEAJ spune:

      Doamna Ion Mihaela Banca nu poate pune proprire pe salariu cat ar dori ea fara instanta de judecata iar instanta de judecata va cere bancii sa dovedeasca clauzele abuzive din contract.Am cam zburat ei pe unde au vrut dar fiecare nas isi are nasul.

      • ion mihaela spune:

        Mie mi-au sugerat sa vin cu o garantie suplimentara cand le-am cerut o restructurare. Un imobil chiar daca nu imi apartine. Poate fi al parintilor, frati, surori etc.
        In conditiile astea mi-am bagat picioarele fiindca erea un credit de nevoi personale fara garantie. Astept proprirea din salariu.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    Scroll to top