• 4,6599

  • 3,8182

  • 3,9533

  • 163,5981

  • card bancar

    O eroare tehnică petrecută  la sistemul de procesare a tranzacţiilor cu cardul la POS-urile ING,  a dus la decontarea unor plăţi de două ori, la mai multe bănci.

    Concret, eroarea a făcut ca  în perioada 28 februarie-1 martie plăţi efectuate în aceeaşi perioadă a anului trecut să fie retrimise spre decontare. Iată explicaţia oferită de ING Bank:

    ING Bank a  luat masuri pentru corectarea incidentului si a transmis in data de 2 martie 2015, catre toate bancile emitente, instructiuni  pentru rambursarea sumelor debitate. In urma acestei actiuni, sumele sunt returnate in conturile posesorilor de card.

    Din confirmarile pe care le avem din partea bancilor emitente, majoritatea clientilor si-au recuperat sumele debitate. In continuare, ING Bank colaboreaza cu bancile emitente pentru a obtine confirmarea ca sumele au fost rambursate tuturor clientilor afectati, a precizat Tatiana Marin, PR Officer ING.

    Cazul a fost semnalat de un client Piraeus Bank care a apelat la numărul de urgenţă al băncii pentru a i se explica apariţia în cont a unei plăţi neefectuate.

    Iată şi precizarea făcută de Piraeus Bank către Paginadebănci.ro faţă de acest incident:

     ING a notificat oficial toate bancile ai caror clienti au efectuat plati prin sistemele ING si erau parte din fiserul eronat. In acelasi timp, ING  a remediat problema. Mai multe detalii se pot obtine de la ING.

     

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Scroll to top