• 4,6618

  • 3,8861

  • 3,8986

  • 164,0125

  • anaf1

    Persoana care nu primeşte bon fiscal şi nu i se restituie banii pentru un produs cumpărat dintr-un magazin ori nu este lăsată să plece din restaurant fără să achite consumaţia, tot fără bon, poate apela Serviciul 112 sau chema ANAF, a declarat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Corneliu Calotă.

    Întrebat de jurnalişti, la finalul şedinţei de Guvern, ce ar trebui să facă o persoană care a cumpărat o pâine şi nu a primit bon fiscal, purtătorul de cuvânt al Guvernului nu a prezentat o procedură concretă, apreciind doar că ar putea fi apelat Sistemul Unic de Apeluri de Urgenţă 112 sau chemaţi reprezentanţii Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF).

    „Este o speţă la care e dificil de răspuns în momentul de faţă. Insişti ca vânzătorul să-ţi dea bonul, dacă nu, vei chema Poliţia, cu pâinea în mână, probabil, nu ştiu. E o întrebare, sigur, la limita anecdoticului. Suni la 112… nu ştiu ce să spun la întrebarea asta. Pentru o pâine, nu ştiu”, a spus Calotă, citat de Mediafax.

    El a precizat că filosofia acestei măsuri urmăreşte determinarea vânzătorilor să elibereze bon fiscal.

    „În momentul în care un cumpărător nu solicită bon fiscal, e lipsit de şansa – mică, mare – de a câştiga la Loteria bonurilor fiscale. Deci, dacă comerciantul mă lipseşte pe mine de dreptul de a trage un loz în plic, înseamnă că eu pot să nu-l plătesc”, a spus oficialul guvernamental.

     

    Acest articol este proprietatea Pagina de Bănci și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

    Related Posts

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Scroll to top